Logo
  • Bestillinger
  • Levering
  • Produkt
  • Retur og klager
  • Kundekonto
  • Shopping med oss
  • Kontakt oss
Hjem Levering

Leveringsproblemer

Pakken /produktet er skadet

Dersom du har mottatt en skadet pakke eller produkt, ta kontakt med vårt kundeserviceteam.  Hold følgende opplysninger klare slik at vi kan hjelpe deg så f...

Er pakken borte?

Noen ganger er leveringer forsinket av årsaker utenfor vår kontroll. Dersom du mener at pakken burde ha vært levert innen idag, sjekk leveringsstatusen ved ...

Jeg har ikke mottatt pakken, selv om leveringsstatusen står som “levert”.

Dersom du ikke er istand til å lokalisere pakken og du ikke har fått beskjed om at pakken ble lagt på et avtalt trygt sted,  vennligst kontakt vårt kundeser...

Deler av bestillingen mangler

Dersom du ikke har mottatt alle varene du bestillte, sjekk først om leveringen skjer i flere pakker. Du vil finne denne informasjonen på eposten med informa...

Jeg har mottatt feil varer

Dersom du har mottatt feil varer eller feil antall av et bestillt produkt, ta kontakt med vårt kundeserviceteam. Ha følgende klart slik at vi kan hjelpe de...

Jeg har mottatt en annen persons bestilling

Dersom du har mottatt en pakke som er ment for en annen kunde, ta kontakt med vårt kundeserviceteam