Noen ganger er leveringer forsinket av årsaker utenfor vår kontroll. Dersom du mener at pakken burde ha vært levert innen idag, sjekk leveringsstatusen ved å bruke linken i eposten med informasjon om forsendelsen eller gå til leveringspartnerens hjemmeside og skriv inn sporings-ID.
Dersom sporingsstatusen viser “ikke full addresse/feil addresse bør du kontakte leveringspartneren direkte for å løse problemet.
Dersom sporingen er stoppet og ikke blitt oppdatert på noen dager, eller dersom du trenger videre assistanse, vennligst kontakt vårt kundeserviceteam.
Ha følgende klart så vi kan hjelpe deg så fort som mulig:
- Bestillingen din og sporings-ID /kundenummer
- Årsaken til klagen
- Vil du ha pengene tilbake eller ny vare dersom pakken skulle være borte?
Vi vil kontakte leveringspartneren for å starte prosessen med å spore pakken. Vi vet at du er ivrig på å motta pakken, så vi vil oppdatere deg så snart som mulig.