Vi håper at du er fornøyd med bestillingene dine samt servicen fra vår side. Dersom det er noe du ikke er fornøyd med, vennligst ta kontakt med vår kundeservice slik at vi kan prøve å ordne opp.

 

Vennligst bruk vårt kontaktformular for klager og sjekk eposten din regelmessig for meldinger. Dersom du ønsker å legge til mer informasjon om klagen din kan du svare på epostene.

 

En representant fra kundeservice vil muligens kontakte deg dersom vi trenger mer informasjon. Vi vil ta kontakt med deg for å la deg få vite resultatet av klagen og de neste skrittene.

 

Her er noen spørsmål og svar som kan være nyttige:

 

Leveringsproblemer

 

Pakken / produktet mitt er skadet

Er pakken min borte? 

Jeg har ikke mottatt pakken min selv om sporingslinken sier “levert”

Deler av bestillingen min er borte

Jeg har mottatt feil varer eller mer varer enn jeg bestilte

Jeg har mottatt en annen kundes bestilling

 

Produktproblemer

Produktet er ikke som forventet

Kjæledyret mitt liker ikke maten

Produktet har sluttet å fungere

Produsenten trekker tilbake fòret jeg bruker