Min zooplus

Hva er fordelene med en “min zooplus” kundekonto?

Det er mange fordeler, her er noen av dem: Følg bestillingen din Oppdater personlige opplysninger som leveringsaddresse, passord etc. Bestill favorittpr...

Hvordan lager jeg en “Min zooplus” kundekonto?

Du vil bli spurt om du vil registrere deg i betalingsprosessen. Det er raskt og enkelt å sette opp en “Min zooplus” kundekonto og registreringen er gratis o...

Hvordan endrer eller tilbakestiller jeg passordet mitt?

For å endre passordet, logg inn på  din “Min zooplus” konto og gå til  Kontoadministrasjon – personlig informasjon, hvor du kan endre passordet.    Dersom...

Hvordan endrer jeg e-postaddressen min?

For å endre e-postaddressen din, vennligst logg inn til din “Min zooplus” kundekonto og gå til administrer kontoen – personlige opplysniger, hvor du kan end...

Hvor finner jeg mine personlige opplysninger og hvordan kan jeg endre dem?

For å endre på personlig informasjon, vennligst logg inn under “Min zooplus” og gå administrer kontoen. Du vil finne all din personlige informasjon som du k...

Hvor er regningene mine?

Du vil finne en oversikt over dine tidligere bestillinger og regninger som PDF under bestillinger under“Min zooplus”.   Regningen vil også sendes per epos...

Jeg flytter til et annet land. Kan jeg fortsette å kjøpe fra zooplus?

Du kan finne zooplus nettbutikker i hele Europa og på nesten alle europeiske språk. Så hvis du flytter til et annet land, kan du fortsatt kjøpe alle favorit...

Hvordan kan jeg slette kundekontoen min?

Dersom du  er en registrert kunde ber vi deg om å fylle ut følgende OneTrust-formular og be om sletting av kontoen din.    Dersom du er en gjestekunde, fy...