Logo Oversikt
  • Bestillinger
  • Levering
  • Produkt
  • Retur og klager
  • Kundekonto
  • Shopping med oss
  • Kontakt oss
Hjem Produkt

Produktinformasjon

Produktet jeg ønsker er utsolgt. Kan jeg fortsatt bestille det?

Dersom et produkt er utsolgt kan du aktivere varslinger slik at du får beskjed når produktet er tilgjengelig igjen.   Klikk ganske enkelt på bjellesymbole...

Jeg kan ikke finne produktet jeg ønsker å bestille

Det kan være flere grunner til at et spesifikt produkt ikke er tilgjengelig i nettbutikken. Vennligst kontakt kundeserviceteam for mer informasjon.

Jeg har et spørsmål angående et produkt

Vi gjør vårt beste for å sikre at produktbeskrivelsene våre er oppdatert og inkluderer alle relevante detaljer. Likevel kan det skje at du som kunde ønsker ...

Hvordan finner jeg informasjon om deres spesialtilbud?

Du kan finne alle spesialtilbud i zooplus nyhetsbrev.   Meld deg på nyhetsbrevet og få tilgang til våre aktuelle tilbud. Vi sender deg regelmessige oppdat...

Hvor lenge er spesialtilbud gyldige?

De fleste tilbud er kun tilgjengelige så lenge beholdningen rekker og gyldigheten kan derfor endre seg. Alle produkter, inkludert spesialtilbud, kan kun be...

Gratisprøver

Vi tilbyr ikke gratis produktprøver.   De fleste av fôrtypene våre er tilgjengelige i mindre størrelser, så du kan teste om kjæledyret liker det uten å kj...