Vi forsøker å bearbeide og sende alle bestillinger så raskt som mulig. Bestillinger som er betalt med alle andre betalingsmetoder enn bankoverførsel sendes over til varehuset nærmest umiddelbart straks betalingen er verifisert. Selv i helgen! 


Dersom du ønsker å kansellere en bestilling kan du gjøre dette selv under “min zooplus”  avhengig av bestillingsstatusen.

For å avbestille bestillingen din gå til bestillingseksjonen under min zooplus.


Finn bestillingen du ønsker å kansellere og klikk på bestillingsdetaljer. Dersom det er mulig å avbestille vil du se en «avbestill»-knapp under «bestill igjen». Klikk på avbestill. Det vil vises et popup-vindu. Velg grunn til at du ønsker å avbestille og klikk på avbestill. Bestillingsdetaljene vil nå vise at bestillingen er kansellert. 


Du vil også motta en popup-melding som bekrefter avbestillingen og vi vil også sende det en avbestillingsbekreftelse på mail.


Refusjonen din vil gjennomføres umiddelbart. Men vi vil informere deg om at, avhengig av den valgte betalingsmetoden, kan bearbeidingstiden vare opp til 14 dager. Vi takker for din tålmodighet og forståelse.


Vennligst merk:  


Muligheten til å avbestille en ordre under min zooplus

avhenger av i hvilket stadie bestillingen befinner seg samt betalingsmetoden du har valgt. 


Dersom avbestilling ikke er tilgjengelig vennligst kontakt vårt kundeserviceteam  for å be om kansellering. Dessverre kan vi ikke garantere at en avbestilling er mulig.


Dersom vi ikke kan stoppe bestillingen din og denne sendes til deg har du muligheten til å ikke ta imot pakken. Da vil leverandøren returnere pakken til oss.


Dersom bestillingen allerede er levert kan du returnere den innen 14 dager. Her kan du lese våre returvilkår  for mer informasjon.