Vi gjør vårt beste for å bearbeide og sende alle bestillinger så raskt som mulig. Bestillinger som er lagt inn med enhver betalingsmetode som ikke er bankoverførsel sendes nærmest umiddelbart over til lageret for bearbeiding straks betalingen er verifisert. Til og med i helgene! Derfor er det ikke mulig å endre bestillingen din selv om den ikke er sendt ennå.

Vennligst kontakt kundeserviceteam for å sjekke om en avbestilling er mulig. Vi vil gjøre vårt beste for å hjelpe deg, men vi kan ikke garantere at det er mulig å avbestille på dette tidspunktet.

 

Dersom det er en feil i leveringsadressen din kan du muligens endre dette via leverandørens hjemmeside straks pakken er på vei til deg.

 

Dersom du har brukt bankoverførsel og ennå ikke har autorisert betalingen kan vi vanligvis endre bestillingen din. Vennligst kontakt kundeserviceteam for å sjekke om bestillingen kan endres. 

 

Straks en bestilling er blitt lagt inn kan vi ikke endre eller modifiser følgende:

  • Legge til en rabattkode eller kupong i ettertid
  • Legge til eller fjerne en artikkel fra premiebutikken
  • Endre regningsadressen